Strike a pose

Nu äntligen har nervositetenlagt sig. För nu är det gjort!

Gårdagen blev jättebra, bilderna blev fina och allting gick som smort.
När jag kom in i lokalen möts jag av men man med ett jätteleende, det var han som senare skulle fotta mig. Han kom från Caleforinen och kunde bara prata lite, lite svenska. Thomas Mead hätte han.

Raka vägen in i smiket. Mina färger blev rosa och grön.
sminkösen var en pigg och glad tjej, hon pratde hela tiden.
Redan där började nervositeten lägga sig och vi pratade mycket.

Sedan var det dags. Megan visade mig några enkla poser vilket var mycket uppskattat eftersom jag inte hade en aning.

 image40

Efter några poser och ombyten kommer Thomas med en foliegrej. Han sätter den om halsen på mig och säger "This is very high fashion".
Jag får väl tro på honom. Men jag själv tycker att det såg ganska konstigt ut.

När allting var klart valde vi ut de sex bästa bilderna som jag sedan kommer att ha till mitt set-card. Han mailade de andra bildera till mig också.

Efter fotograferingen var det den timme kvar till vårat tåg skulle gå hemmåt, så jag och mamma satte oss på centralen och tog en varsin ciabatta med mozzarella och tomat och en varsin färskpressad juice. Det satt bra i kistan efter 3 timmars fotografering.


Fotograferingens..
+: Glada trevliga människor att jobba med, och fina bilder.
-: Skorna till bikinin såg väldigt konstiga ut.
Smink : Teckande bas, rosa & grön ögonskugga och rosa rouge. Matchade bikinin. Hihi
Bilder: Lite smakprov på bilderna =)

   

    

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

shiit.....

2007-09-09 @ 15:47:01
Postat av: Emelie

Bra gjort !
dina bilder vart jätte fina !
jag har mina tummar för dig och lollo !
new fashion top models ;)

2007-09-09 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0