Salmonalle

Igår serverades det rosa kykling i hönsgården. ROSA! Efter ett meddelande från Emelie igårkväll var jag tacksam för att jag inte åt den.
De som ätit den mådde inte så bra. Det är sjukt att de fick servera den. De såg ut som små géléhjärtan som flöt runt i fettet.
Salmonalle säger jag bara, tänk på det nästa gång. Det är bra rubriker för tidningarna sen:
En hel skola med Salmonalle efter skollunch.

Jag, Lollo, Aurora och Madde fick stå i skamvrån igår också. Göran var arg för att vi kom försent. Fy oss.
Det roliga i kråksången var att  det kom folk indroppande efter oss och de fick gå och sätta sig som vanligt. Typiskt oss, otursfåglar.

Idag har Louise och Andreas varit tillsammans i en månad. Adorible.
Congrats to you!

Dagens citat: Vem är big beng?
Kom ur munnen på en av de såkallade "hönshjärnorna" längst bak i klassrummet när vi pratade om Big bang.

Kommentarer
Postat av: Bart Simpson

haha de heter salmonella vännen :D
/liten ängel du vet

2007-09-12 @ 00:21:26
Postat av: Zäämp

Blääää.. mysigt..
här i Västerås får vi faktist bra mat tkr jag :D o jätte bra fik finns här också :D
Nu ska jag dra o flyga radiostyrd helikopter med polarna.. Seeya! :P

2007-09-12 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0