Pure höst.

Nu har streetdancen dragit igång. Fan va otränad jag är! Benen var rena skabbettisarna när vi vandrade hemmåt igen.

Har nu spenderat min kväll framför tv:n. Idol har ju också börjat igen!
Nu är det rena hösten. Då börjar allting som har haft sommaruppehåll.

Lollo är fortfarande sjuk. Hon fick reda på av doktorn att hon har halsfluss. Hon fick ändå en kram av mig när hon kom till skolan för att hämta lite böcker. Här är man inte rädd för att bli sjuk inte.
Kan järna bli lite sjuk tills på fredag då skolfotot är. Jag har ju en vagel i ögat och där med ser jag ut som Shrek. Den värkar inte häller ha några planer på att försvinna.
Allså nemo problemo atto inte vara meo på el skolfoto.

Måste ändå gå och sola imorgon. Det har jag längtat efter hela sommaren. Att få sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0