nervositeten är ett faktum

Sitter på dont-learn-a-thing lektionen nu.
Är sjukt nervös inför imorgon. Klockan 17.00 ska jag möta upp Megan på centralen för att gå till Tegnergatan. Där blir det set-card fotografering. Av 400 bilder typ kommer de plocka ut de 5 bästa som sedan kommer att läggas upp på deras hemsida. Sedan är det fritt fram för företag att ha mig i deras reklam och sådant. Som sagt jag är SJUKT nervös.
Sedan kommer frågan. Vad fan ska jag ha på mig? jag ska nämligen ha mina egna kläder på mig. Panik
3 outfits plus bikini.

Lollo ska också ha setcard-fotografering på söndag, och hon ligger hemma i halsfluss. Hoppas hon piggnar till tills dess. Lycka till gulleLollo!


Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Madde

hihi :D lycka till sandra

2007-09-06 @ 13:41:01
Postat av: Emelie

eyy yooo!
Det kommer att gå så bra så :D!

2007-09-06 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0