mysa, mysa och mysa

Nu sitter jag här igen, på ännu en trååksöndag. Alla söndagar är tråkiga. De borde tas bort ur veckosystemet. Antingen så mår man bajs på söndagar eller så har man ingenting att göra.

TjejHamdan fyller år idag. Grattis!

I fredags var det myskväll hos Sabine, Gissa vad vi gjorde?
Rätt! Kaffe och 500. Hennes kompis Jessica kom dit också. Hon hade med sig en chokladmaskin till Sabine och Peter i förlovningspresent. Fan va jag garvade.
Jag lyckades även bli huggen i näsan av lillgrisen Millie.
På vägen till Sabine åkte jag med prinsen. De hade polisrassia i hela Haninges kommun. På 10 minuter hade Christofer blåst fyra gånger. Stackarn blev ju snurrig i huvet och höll på att köra av vägen. Nä, nu överdrev jag igen.
 
Lördag, Myskväll hos mig med pärlan Louise och lilla Linda. Chips, choklad, tidningar och massor med skratt.
Vi skrattade hysteriskt åt alla galna historier som Lollo alltid har att berätta.

Jag har blivit värsta mysmänniskan nu för tiden. Undra om det har med hösten att göra? På sommaren är man alltid ute och röjer på nätterna medans på hösten myser man ned sig under en filt med en kopp te och glor på en rulle med pojkvännen.
Eller inte jag, för helt plötsligt har min prins kommit på det fantastiska med krogen. Och en annan sitter hemma med friendsen och myser för att sedan hämta upp pojken på cyckeln =).

Klockan halv 4 inatt stormar Christofer in i mitt rum. Full och dum. Han tänder lampan och pratar högljutt om vad han varit med om på kvällen. Varken jag eller Lollo bryr oss, vi vill sova. Skäller ut honom och säger åt honom att gå och lägga sig, och det gjorde han. Efter en kvarts pratande. Jag säger det. Jag ska ha revange. =)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0