God, I wish it was tuesday


Idag är det Söndag. Måste tacka nej till massor av roliga hitta-på-något-roligt-erbjudanden, pga att jag måste PLUGGA!
Hur kan man vara så dum som lärare att sätta ett prov på en måndag? Hon fattar väl att vi måste plugga under helgen då och det är rena rånet på våran ända ynka lediga fritid. Jävla sadist.

Jag önskar att det var Tisdag idag. Då hade provet varit avklarat och denna otroligt tråkiga bajs-söndag som går till att plugga skulle också ha varit förbi. Och det stora plusset i veckan skulle även ha inträffat. Dansen!
Vad skulle jag göra utan dig älskade street-dance?
Vad skulle då förgylla min vecka?
Och vad skulle då jag ha och se fram emot när veckans alla dagar så segt slingrar sig förbi?
Det är tur att jag har dig, och Christofer ♥


image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0