av50centrifigering

Idag har vi pratat skånska för hela slanten. Våran skånske lärare blev speciellt glad!
 
Våran andra lärare borde seriöst kolla upp sin hörsel.
Bobby! vad ska vi ha för böcker?
-Va? Har du varit i Svartbäcken?

Efter en väldigt tråkig samhälles lektion hade vi en väldit tråkig matte lektion. Det resulterar inte speciellt bra. Vår klass tål inte det, vi blir på tok för flamsiga. Spec. jag som har sovit 3 ½ timme inatt. Så imorse fick jag kämpa för att få bort mina "alien-ringar" under ögonen igen. Det är inte första gången de gör intrång i min kropp. Skärpning Sandra.

Enligt min gamle gode vän ska jag in på av50centrifigering. Det går tydligen inte för sig att lyssna på 50 längre. Men om sanningen ska fram vet jag inte om jag kommer att klara det. 50 cent är ju bra,att sluta lyssna på honom är ju som att sluta röka. Omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du e tammefan sjuk

2007-09-17 @ 14:18:09
Postat av: Emelie

du ska sluta röka din mupp skåning ;)
har du ett skrivbooourd?

2007-09-17 @ 14:18:11
Postat av: Skyldig som fan

Hey hörru, skånska e fan bäst, ja vet att du älskar MIN skånska :O ^_^ och dessutom så jaaa lilla vän du ska fett in på av 50 centifiering, redan bokat Jerry o krills de närmaste 7 åren för de så va beredd att på en tuff period, o va de gäller alienringar så e ja absolut oskyldig! du va så himla knäpp asså, ;) ja hade inte alls dampryck 3000

2007-09-17 @ 23:34:43
Postat av: Sandra

Ska jag sluta röka och sluta lyssna på 50 cent på samma gång? ni tar livet av mig! =)

2007-09-18 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0