2 åttor av 5

Nu är jag nytränad och nyduschad. Träningen gick lite som den ville idag. Vi håller på med en koregrafi till Brick and Lace´s Never never. Tanken är att vi ska gå igenom 5 åttor varje träning men denna gång han vi ändast med 2 av dom. Men så blir det när det är en svår koregrafi. Man får göra det bästa av situationen och träna hemma.

Vägen hem från träningen var ju rolig. Det startade med att jag och min syster hade musik-krig med våra mobiler. Jag spelade självklart 50 cent på min och hon spelade nån rocklåt. Tillslut gav jag upp och sa att hon skulle byta låt. När vi kommit överens om en låt gick vi i takt med musiken hela vägen hem. Några freestyle-moves från min sida blev poppulärt att titta på för folket på bussen som passade på att åka förbi just då.

Haha, det är som jag alltid har sagt. Bjud på dig själv så får de som tycker om det ta för sig medan de andra kan hålla sig undan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0