Practics

Andra dagen på praktiken. Jag landade på Gina Tricot.
Det är trevligt. Mysig personal och jag får ta kexchoklad när jag vill ♥
Det som är ännu trevligare är att under hela min praktiktid, vilket är tre veckor frammåt, kommer jag få 30% rabatt på allt. Det är asnice.

Dans idag. Me Love!
Det gick bra idag. Efter att ha trasslat ihop både armar och ben ett tag. Haha, så det kan gå.

Var även ute en  snabbisprommenad med Sabine. Aset ska åka till Turkiet imorgon. Jag är inte avundsjuk. Inte alls. Hon ska ju bara ligga och pressa i 50 + och supa skallen i bitar. Men jag stannar ju häldre hemma här och jobbar och bygger snö-gubbar i 5 grader. Låter det inte bra?

Jag måste bara tillägga:

- Han är så ond den där människan så om han skulle gå i skogen och bli ormbiten, då skulle ormen dö!
Taget från gubben ur "grannfejden"

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0