Kanelbullens jävla dag

Idag är det en irriterad Sandra som skriver.
PÅ kanelbullens dag. Jag har ätit 2 kanelbullar. Det har varit det ända bra idag.

Först så var jag tvungen att irra runt i skogen hela dagen som en jävla tönt. 5 km. Orientering. Sen gick vi vilse också, en liten bit och missade några kontroller så vi var tvungna att vända.  Så det blev väl typ 10km.

Sedan kom det bra avbrottet på dagen. Första kanelbullen.

Efter det gick vi och solade, jag brände mig.
och så har hela arbetet som vi håller på med i skolan som vi har istället för prov, med andra ord en mycket viktig uppgift, skitit sig totalt. Alltså det blir ingen presentation nästan. Fan va arg jag blir.

Sedan efter att ha gått hela dagen fick jag gå ut på en promenad till med mamma.

Därefter kom det sista bra avbrottet på hela dagen. Andra kanelbullen.

Gå vilse, konflikter, brännskador, IG i personlig försäljning och alldels för mycket promenader, det är Kanelbullens jävla dag.

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Sitter och äter bullar nu jag.

2007-10-04 @ 22:38:25
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0