Holy helg

aaaw, sorry, har inte bloggat på ett tag nu.

Jag har iallafall haft en underbart mysig helg.

I torsdags spenderades eftermiddagen inne i stan.
Ett par seakers blev inköpta och middag på Kinalestulang. Jag åt en mycket underlig förrätt kallad: "Hajfenssoppa". Det smakade som kycklingnudlar fast det var mera "flubber-konsestens".

Mys-fredag hos Lollo.
Efter att ha orienterat i en timme på gymnastiken gick vi båda hem till Lollo. Åt lite mackor och somnade två timmar på soffan.
Middag på Tacobar  och tillbaka hem igen till ostbågepåsen, "På andra sidan häcken" och jordgubbste.

Lördagen spenderades också inne i stan med pärlan Louise.
Middag i form av en foccatcia på cafeét i kungshallarna och "Superbad" på bio. Den var mycket rolig.
Kvällen avslutades hemma hos Mickis i Ösmo med Sandra, Andreas, Palle och Christofer.
Mysigt avslut på en mysig dag.

På söndagen umgicks jag hela dagen med min älskade pojkvän Christofer.
Chips, film, besök i Nynäs och en powernap. vad kan jag mer säga?


By the way har jag och min pojke varit tillsammans i 2 år och 9 månader idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0