Danceday

Idag är det tisdag, med andra ord dansdagen.

Efter min träning tog jag min jonne och cyklade hem till Linda.
Sedan blev det ännu mera dans fast för mig ändast från bänken sätt.
Tittade nämligen på Linda när hon dansade funk på dansskolan i nibble. Mycket roligt att se hur duktig min lilla vän är =)
Men efter 2 timmar på en hård träbänk har man inte träsmak längre, Utan rump-aids!


Matteprov imorgon på morgonen, har inte pluggat. Orkar inte, kan inte, vill inte, hinner intee...
Och så har jag orienteringsdag på torsdag också. I Västerhaninge. Vad har jag gjort i västerhaninge? Bytt tåg, hyrt film och käkat pizza. Ofta det är med på kontrollerna. Jag kommer gå vilse, det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0