Ett hedrande inlägg

Nu har jag fått i uppdrag att skriva ett hedrande inlägg.

Tisdag idag. Dansdag!
Det gick bra idag. Börjar bli nervöst nu, bara några gånger kvar till uppvisning. Nästa gång ska vi dansa i vanliga kläder, alltså bagyjeans.
Vi får se hur det går..

Idag kom även första snön. Jag ville ta livet av mig. Jag hatar snö.
Och jag hade mina favorit-sneakers på mig, som jag var tvungen att gå med i svart snö påväg till skolan. Det sved i mitt hjärta.

Snart emigrerar vi Louise!
Fan va skönt det ska bli och slippa vårat iskalla IKEA-land.

Alla som läser detta kan få bidra med några snälla ord till Daniel så han blir glad igen. Det vore trevligt. Detta är ju ett hedrande inlägg för just honom.. =)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Wie! Jag är glad! :)

2007-11-15 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0