Sol och slagsmål

Hej alla mina glada 57000 läsare!
 Idag har jag stekt i solen. (inte för att jag blev speciellt brun men men..)
ringde till min trogna telefonkompis Lollo som läste sin bok kukbruk. Vi pratade en stund men hon hade ont i huvet och var tvungen att lägga på. (vissa tror på strålning mer än jag..) Då gick jag och tärrade min syrra en stund. Det är alltid lika roligt. Mohaha!
Helt plötsligt hörs ett jättekattskrik. Jag dog av rädsla. Sprang bort till ballen och mycket rikit är det den där jävla missfoster-äckliga svarta katten. även kallad fanskapet. Som har hoppat på min stackars lilla oskyldiga katt. Jag tror att han försökte våldta henne. =(  hon blev så rädd så hon bajsade på sig, och hennes päls låg över hela trappen. Min stackars lilla katt.

Nu är det så att jag har lite bråttom. Kalle the man och Joel Yaris kommer å plockar upp mig. Vi ska åka och bowla med min prins och Lolloo!
 
We´r gonna have some fun!
Puss å kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0