Senaste månaden

Hej på er!
Sorry, har varigt en riktit dålig bloggare. Men sanningen är att jag har faktiskt inte haft tid. Det har varit fullt ös hela tiden.
lite grejer som har gjorts:
Jag Lollo och prinsen var på Harry P. Jävla skitfilm rent ut sagt! se inte den på bio snälla ni. Ni gör bara er själva en björntjänst.
En kväll när jag Lollo och prinsen satt och åt (vi hade precis grillat) så fick vi en ide att vi skulle åka ut till Ornö och hälsa på våra vänner som var där just då. Sagt och gjort. Nästa dag satt vi där vid bussen som skulle ta oss till Dalarö för att sedan åka båt  vidare till Ornö.Den kvällen blev jävligt lyckad, vi hade jätteroligt med kvällsdopp grillkorv och Cider. Ända tills en viss person bestämde sig för att bli på asdåigt humör. Då blev alla andra på dåligt humör och sen var den kvällen slut. Så var det med det.. Vi har fikat ganska mycket senaste tiden också. Vi har hittat mysiga kafeer och bara slappat med en kopp kaffe. Jävligt nice. När vi va och fikade på mc donken (inte så mysigt cafe direkt men det var en nödlösning.) så rullade det in en röd corvette på parkerigen. Vi kände dom. det var Camilla och hennes prins. Fan vilken status. Haha.
Jag och min prins har även varigt ute på sjön. Väldigt mysigt i sällskap av mamma pappa och syster och hennes prins. Och sen var det massa andra i den andra båten. Vi åkte till sandskär där Calle, Petter och deras föräldrar Jhonny och Ulla befann sig. Även Calles prinsessa Nina var där. Vi hade riktit mysig dag med sol och bad. Jag och Petter skulle spela beach boll. fan va han sög. =). Näe förlåt det var jag som sög. Inte så konsit när man står i vattnet. det är ju jättelätt och röra sig i vatten. Det går jättesnabbt. (jaaaniii).

Näe nu måste jag gå och göra mig iordning.Jag ska in till stan med Lolloo och köpa smycken (20 st för 100 kr)

Puss och kram skumbabnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0