Blogg jue

WOHOOO! äntligen mina vänner är jag här!

Nu har jag blivit inspererad av min kära vän Lollo. (http://lolloi.blogg.se) Jag har bestämt mig för att skriva blogg. Spännandää..
Jo idag har varigt en ganska seg dag. jag sov 13 TIMMAR inatt. fy fan va skönt. Sen vaknade jag klockan 12. Gick upp till Kajsa som satt och höll på med sina armband. (trogen arbetare av att göra armband ska ni veta) Satte på kaffe och tog med henne ut på ballen. Vi satt å rökte å drack kaffe å snacka skit hela dagen till min arbetande prins kom hem från NCC. 
Stackarn hade sett en tjej bli påkörd av en stor van. Hon flög bakåt och blödde i huvet., hon var tvungen att åka till sjukhuset med ambulans. När jag sa att jag tyckte synd om honom sa han bara -Äsh d e väl inge synd om mig häller. Tänk på henne! ( jag lovar att han va lite skakis).  
Ja, sånna tider alltså. Jag är sluuut. Jobbet tar kål på mig. I måndags jobbade jag 8 timmar och I tisdags jobbade jag 6 och ½  timme och igår jobbade jag 11 timmar. Frågor på att man är trött? Fan va synd det är om mig! Jag som har ett jobb på Bik Bok där jag trivs och jag tjänar pengar. Ja säger då det. 

Nu måste jag lägga lite av min dyrbara tid på min barndomskompis Linda.(http://lindashumor.blogg.se)  yohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0