VAD HÄNDER?

Tillåt mig skratta en stund åt Dartis, som jag hånat hela dagen.
Andledningen till detta faktum är att hon låter som en gammelmormor när hon öppnar käften:

- Gud va checka brallor du har Sandra!
- Och Sven är väck!
- Jag tror verkligen att det här matteprovet kommer att gå åt pipsvängen!

Så, nu när vi alla har skrattat klart åt tanten så kan jag få klaga en liten stund. Vi hade en underbar lunch idag. Julbord. JAG HATAR JULBORD!
Ska man behöva börja leva på det redan nu?! Inte nog med att man ska leva på skiten i 3 månader efter julafton så man typ svälter ihjäl, när man kommit så långt kanske man har tur och får ett extra fettigt vidrigt foxboneventilation (revbenspjäll). Fuck julen!
Imorgon får vi iaf. Gulachsoppa, thank you God my lord!

Måste även klaga på att min älsklings Louise är i GRAN CA-FUCKING-NARIA!
Ha det så jävla kul , medans vi är hemma går igenom matteprovet och bygger snögubbar, UTAN SNÖ

Övergå till bra nyheter, eller för min del dåliga.
Idag är min andra RÖKFRIA dag. Halleljujah va ja är bra!
Men med det kommer detta överaktiva betéende.
Igår dansade jag från kl. 17.00 till 23.00, sen gick jag en prommenad. Hyperaktiv?
Samma sak idag, så jävla flamsig. Kan inte sitta still och pratar hela tiden, my god.

Nu ska jag ta Jessies parti i vattenkrig mot Camilla!


Kommentarer
Postat av: Aurora

HAHA Dartis ;), skönaste juuuuu

2007-12-10 @ 00:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0