Helg & Jullov!

GotDamnit! Imogon har jag jullov. Fy fan va nice.. Julfest i annexet och sen julfika hos Camilla me glögg å latte å pepparkakor och lussebullar. Mmm..

Helgen har varit bra. Jag har spenderat den med Magnus, Peter och Lollo som vanligt.
Fredag var det party hos Emmilie, Det var en hyffsat rolig kväll. Några kända fejs och några okända och ett fejs som troligen inte alls ville ha mig där. Haha, detta fejs lämnade ändå huset när vi kom.
Toppen på den kvällen var när den galne koreanen och Magnus "crazy-eye" öste fullt ut med headbangande till Björnes magasin. Mycket bilder blev tagna den kvällen. Kommer att lägga upp några av dom när Magnus tar tid till sig att skicka dom :)
Lördag var sisådär. Blev tinnitusskadad så fort jag gick innanför dörren till Timmys lägenhet. Linda kom rusande i 110 km/h och kasta sig om halsen och skrek mitt namn i 180 decibel. Elin, fördelsedagsbarn som hon va och allt, babblar glatt på om hur hon suttit hemma och fått en plastpåse över huvudet och blivit kidnappad. Plastpåsen var blå för er som missade det.
Lagom när vi hade anlänt skulle ju grabbarna grus ut på krogen och vi minderåriga flickor fick fortsätta utan dom helt enkelt.
Tillåt mig skratta lite åt Magnus interligenta vän Simon, som kastar sin öl rakt ut på gräset precis framför en vakt när de står i kön påväg in. - Happ Simon, det var bara att återvända hemmåt då! Hahaha. 

Kommentarer
Postat av: Peter Säll

Jag kom bara förbi för att poängtera att du skrev "interligenta" när du beskrev Simon... *host*

2007-12-19 @ 16:30:34
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0