fights n show

Idag är det då onsdag och jag är fortfarande sjuk efter helgens bravader.
Det blev en hård helg för min del då jag och min koreanska kung Peter hade "a huuge fight" på lördagskvällen.
Vi båda skrek åt varandra i en halvtimme så hela Högdalen hörde.
Efter dansuppvisningen i tisdags sade vi förlåt båda två och allt är prima igen. Haha

Hur gick dansuppvisningen föressten?
Jo.. det gick väl bra förutom att jag INTE KUNDE VARA MED! Så jävla typiskt att jag lyckades få världens halsont och värsta febern lagom till uppvisningen som man sett fram emot sen i sommras.
Lyckades iaf. ta mig dit och kolla på, vilket var en plåga i sig eftersom jag VILL dansa. Flera gånger tänkte jag bara gå in på scenen  och köra järnet ändå, Men som tur var lyckades jag hålla band på mig själv. Annars hade jag nog svimmat. 

en annan sak som är tur är att jag haft min vän Magnus som har tagit hand om mig dom här sjuklingsdagarna. Vad skulle jag annars ta mig till här hemma aldeles ensam och ynklig? 
Fast det sorgliga är att jag har smittat honom nu så nu ligger han hemma själv med halsont och feber.
Sorry vännen 

Så, nu har jag utbringat två förlåt idag, ett till Peter för i lördags och ett till Magnus för att han blev smittad.
Sorry boys, I mean no harm ♥

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0