Waist of time

Happ, vad gör man? Sitter här och bloggar på Bobbys lektion igen. Undar om jag någonsin fått någonting gjort på någon av hans lektioner? Det roliga är att INGEN gör något på hans lektioner, och han själv går runt och frågar vad man spelar för spel typ. Vaddå A waist of time? vad är det?

Lollo har döpt om våran matsal i skolan till "Hönsgården" och jag håller i allra högsta grad med. I allafall sedan de nya ettorna kommit. Hoppas vid gud att vi inte var likadana. Då ska jag fan ta livet av mig.
Hamburgare serverades idag i Hönsgården. Det var gott förutom själva hamburgaren som var utbankad till max. Och smakade som de gjort dom på en leukemismittad häst.

Skomakaren väntar, måste lämna in väskan som pajja igår. Under tiden blir det en sallad med Lollo och prinsen. Värkar även som om det blir en frukost i skolan med min pärla imorgon.

Frågorna "vad ska vi göra? " och "vad håller vi på med?" ekar i datasalen. Måsta ta reda på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0