Roadtrip = Shoptrip

Nu står det klart att våran roadtrip vi skulle åka på har helt plötsligt på grund av bangande människor och brist på pengar förvandlats till en shoppingtripp.
Det är aldrig fel. Det blir en girlieweekend med Lollo. Vi åker ned och bor hos min kära grandpa som jag inte träffat på väldigt länge. Sen åker jag och Lollo till någon bra outlet i Göteborg en dag och nästa blir det göteborg city. Lollo hade hittat en galleria med 700 butiker i. Mums.  Det blir nog en väldigt bra trip ändå även fast det inte är ens i närheten av vad vi tänkt oss från början =) Mina gamla vänner Victor och Petter och co. kommer vi möta upp där nere också. Very fun.
Det lutar åt att vi åker buss ned. Men det vore inte helt fel att flyga ned. Jag älskar att flyga. Synd bara att det är så jävla dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0