Ny mobil

Hej alla glada, nu ska vi ut och bada =)
Jag ska ut med båten nu några dagar. Det ska bli jättemysigt. Har precis varigt och handlat en hänt bild tidning och massa frukt. Man kan inte vara ute på sjön utan en härlig skvaller-blaska! Så när jag kommer tillbaka har jag säkert jättemycket roligt att berätta =). Om jag har tur så får vi se säl därute. Very nice fågelbajs.

Idag har jag bara chillat hemma. Jag och pappsen bakade scones. och sen gick vi ut och solade.
Jag har väl mäst suttit och lekt med min nya mobil! Jag är så lycklig. Jag har äntligen fått en ny mobil.
Den är jättebra, och nu ska jag byta till abonnemang också. Äntligen!
Har även lagt upp min mp3 på blocket nu också. Nu när jag inte behöver den längre eftersom jag har mp3 i mobilen nu! Och sims 2 som spel! Wohoo!


Min prins har ju fyllt 19 år också!
Grattis hjärtat!! Han hade nog en ganska bra födelsedag. Han fick frukost på sängen av sin lillebror och så fick han en Draught Master av oss. Han fick även Rolling Stones biljetter av sin låtsas pappa så nu är dom nere i Götet och öser. Han tyckte att konserten av jätte bra, det är ju alltid kul när det blir lyckat.

image3

Nu ska jag packa inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0