Lönebedrägeri

Sitter i skolan nu. Är som vanligt för de senaste dagarna på både bra och dåligt humör . Jag är glad för att skolan har börjat igen. Det är skönt att få tillbaka rutinerna och att ha något att göra om dagarna. Men största andledningen till att det är skönt att vara tillbaka är för att jag inte träffat så många av mina underbara skol-girls under sommaren. Det har jag saknat.

Jag är därimot på dåligt humör för att jag tog emot väldigt dålig information idag. Min mamma ringde. Hon hade kollat med lönekontoret på Bik Bok om min lön pga. att jag inte fått någon lönespec. Hon fick reda på att jag bara ska få betalt för 16.25 timmar fast jag har jobbat 30! Jag har lagt in ett hat-inlägg mot Bik Bok förut och jag vill inte behöva göra det igen. Därför ska jag gå dit och prata med min chef (som för övrigt kör på fel sida av vägen eller hur jag ska uttrycka mig.) Därför kan han vara lite svår att diskutera med. Bitchig helt enkelt. Jessie följer med som moraliskt stöd. Tack Jessie. Jag ska kriga för mina pengar! Jag ska ha min lön!


Kommentarer
Postat av: Jessie

jag är det bästa moraliska stödet du har haft med tanke på att du fick din lön trots allt. Men hade jag ansträngt mig lite till hade du fått den denna månad.. flåt :(

2007-08-25 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0