En riktig tjotablängare!

Sitter i skolan på den meningslösa lektionen vi har två gånger i veckan. Har precis haft en och en halv timmes lunch. Jag och pärlan smet iväg till Handen C och småshoppa lite. En stor burk annanas och en rouge blev det för mig. Lollo köpte ett par örhängen, ett bodybutter, en eyebrow fix och så halva min annanas burk. På vägen tillbaka var jag lite viftig i armarna och pratade med stora rörelser. Jag tror att mina armar har växt på sista tiden för jag har ingen kontroll på dom. Det slutade med att jag gav mig själv en rejäl snyting. Rakt på läppen. Jag fick en liten fläskis men det syns inte så mycket, säger dom iallafall. 

Måste även berätta att jag har fått en bror idag! En storebror. Gud vad glad jag blir. Han heter TjejHamdan.
ChikHamdan Chikmong.

Jag måste berätta hur sugit min morgon startade. Klockan ringde och jag var så trött att jag ville ta livet av mig. Efter att ha traglat mig upp och gjort mig i ordning så hör jag på radion att mitt tåg är inställt. Fan. Lunkade bort mot ersättningsbussen och fick stå och vänta på den i en halvtimme! Det var freeezing!

Efter skolan blir det fika med Murris! Jag har inte umgåtts med henne på hur länge som hälst. Det ska bli jätteroligt.

TjejHamdan
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0