En dag i Nynäshamn

Hurtbullen själv talar. Igår när jag vaknade fick jag en ide som aldrig träffar mitt huvud. Jag ska träna!
Jag började dagen med 100 sit-ups i sängen. Sen kom min vän Linda (http://lindashumor.blogg.se)
Vi gick en powerwalk på 4.2 km. Sedan som en slutspurt sprang vi upp för min otroligt jobbiga backe, och lade oss ned på trappen och gjorde några sit-ups till.
Jag förstår inte vad som flög i mig.
Efter en välförtjänt frukost satte vi kurs mot mitt härliga bubbelbadkar. Fan va skönt det var.
När vi badat klart hade man tappat all färg som man lyckats få under dom ypperligt små soltimmar det har varigt i sommar.
Resten av dagen var rätt så händelselös. Jag gick och la mig hyfsat tidigt med ett leende på läpparna efter några timmars telefonpratande. Måste sova tidigt för att orka upp till klädis. (Nynäshamns lilla pärla i form av en secondhand butik.)
 Nu sitter jag här dagen innan skolan börjar och funderar över vad man har gjort hela sommaren. Måste öva in replikerna. Alla som har kommit tillbaka till skolan från ett sommarlov vet vad jag menar. Man måste upprepa vad man har gjort  ungefär 150 000 gånger. så vad har jag gjort? Enligt Lollo, som jag umgåtts med nästan varenda minut på sommarlovet, har vi hostat och druckit kaffe. Bara. Men det går jag inte med på. Ska jag komma tillbaka och säga: -Nää, jag har hostat och druckit kaffe.? Inte en chans.
Jag har faktiskt varit med om några gyllene ögonblick:

- Weekend i London.
- Weekend i Götebog.
- Weekend på Ornö.
- Weekend på sjön.
Det blev en jävla massa weekends..
- Druckit kaffe och spelat 500 en jävla massa med Sabine.
- Sovit i en lägenhet i västerhaninge med en massa galna katter.
- Fastnat i ett P-garage.
- Vart på bio och kollat på skitfilmen Harry Potthead.
- Vart på bio och sätt hysteriskt roliga filmen Simpsons the movie.
- Skrattat
- Shoppat
- Jobbat
- Druckit kaffe på massa olika ställen
& Hostat

Bra Sandra, Nu ska du bara säga det 149 999 gånger till.


Kommentarer
Postat av: Per

Rästen och sätt stavas resten och sett :P

2007-08-21 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0