Det studsande mongot

Nothing new in the scool today. Förutom att Lollo har byggt upp känslor för våran nya mattelärare. Inte så bra sådanna. Jag vet inte ännu för jag försov mig imorse och kom precis i tid till att mattelektionen hade slutat.

Efter skolan åkte jag och Lollo till Gärdet. Målet var outleten med massor av skor och väskor från Friis. Jag hittade en väska men med en närmare eftertanke var min ekonomi som allergisk mot den. Det är inte roligt att ha ett bankkonto som är allergiskt mot lite högre priser. Jag tror att det är ett vanligt problem hos studenter som mig själv. Men det tröstar inte mig.

Vi tog tunnelbanan tillbaka in till city. Louises kompis Nattis ringde och hade tråkit så vi mötte upp henne. Vi gick in på H&M. Jag citerar: - "Det händer på H&M."
Vi mötte cirka 20 000 kompisar till Lollo där, och där med citatet.
En av de följde med och fikade på Wayne´s. Mys pys med cappucino och en mini-brownie.
Efter det gick vi skilda vägar. Jag och Lollo gick och hälsade på min Mongo-vän på jobbet en pyttestund. Det var roligt att se honom komma studsandes ur folkmassorna. Observera studsandes. Mongot går inte, Han studsar.

Efter att ha lämnat honom åt kundmassorna stötte vi på två välbekanta ansikten på gatan. Det var våra kära klasskompisar Camilla och Louise. Vi pratade en stund och de visade upp deras inköp, sedan droppade vi Camilla vid tunnelbanan för att pallra våra egna rumpor hemmåt.

Väl hemma möttes jag av min mammas glada ansikte. Det var roligt för hon har varigt utomlands över helgen. Pratade med henne en stund och sedan fick jag "storbesök" av Sabine och hennes Millie-hund. Efter några rundor 500 och en kopp kaffe var det slut på det roliga. Hon tog sin hund och gick hem.
Jag måste lägga till att jag faktiskt,  hör och häpna, VANN en omgång idag =). Den lyckan kommer jag gå och suga på länge! I beated the master!


Dagens..
+ : Jag vann över Sabine the master of 500!
- : Fika med Malin imorgon, det var jättelänge sen
Inköp: En tunika från H&M
Medlidane: Lilla Linda är ute och tältar i 8 grader. Stackars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0